Balkom tájékoztató

2021. 01. 15.

Tisztelt Lakosság!

  1. FENYŐGYŰJTÉS
  2. Tájékoztatjuk Önöket, hogy a fenyőfa gyűjtés idén a 2. és 4. héten ürítési napon reggel 6 órától történik!
     

  3. ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
  4. Személyes ügyfélszolgálatunk január 13-tól IDŐPONT EGYEZTETÉSSEL újraindul.

    Ügyfélszolgálatunkat CSAK ELŐRE EGYEZTETETT IDŐPONTBAN, az alábbi ügyekkel keresheti fel: edényvásárlás, szolgáltatás átírása (tulajdonosváltás miatt).

    Időpontfoglalását az alábbi linken keresztül teheti meg: https://balkom.hu/idopontfoglalas/ !

    Legegyszerűbben továbbra is elektronikusan tudja intézni ügyeit e-mail címünkön keresztül: ugyfelszolgalatatbalkom [dot] hu

    Levelezési címünk: 8220 Balatonalmádi, Rákóczi Ferenc u 43.

    Közszolgáltatási szerződésekkel, adatváltozásokkal kapcsolatos nyomtatványok honlapunkon www.balkom.hu (ügyfélszolgálat / letölthető formanyomtatványok menüpont) megtalálhatók és letölthetők. A nyomtatványok eljuttatási módja ügyfélszolgálatunkra: szabályszerűen kiöltve, aláírva fényképként vagy szkennelt formában csatolva e-mail címünkre, illetve postai úton.

    Tájékoztatjuk Önöket, hogy

  5. a háztartásban keletkező többlet kommunális hulladékhoz sárga színű zsák vásárolható Balatonalmádiban a Vörösberényi Gazdaboltban!
    Cím: Balatonalmádi, Alkotmány u. 1.
    Nyitva tartás: hétfő-péntek: 8.00 - 15.00, szombat: 8.00 - 13.00.
  6. a háztartásban keletkező többlet kommunális hulladékhoz sárga színű zsák vásárolható Balatonfűzfőn a Katica Kisboltban!
    Cím: Balatonfűzfő, Széchenyi tér 1.
    Nyitva tartás: hétfő-szombat: 6.30 - 18.00, vasárnap: 6.30 -15.00.
  7. A szelektív csomagolási hulladékot visszavonásig bármilyen átlátszó zsákban elszállítjuk.


    Köszönjük szíves együttműködésüket!

     

    Balatonalmádi, 2021. január 11.

Melléklet