Tájékoztató

2021. 01. 15.

 

„Tisztelt Ügyfelek!

A pandémiás időszakban különös fontossággal bír az, hogy az ügyfelek használják az elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat. Ennek elősegítése érdekében, 2021. január 1-től a Kormányzati Ügyfélvonal (1818) segíti az elektronikus ügyintézési portál használatát.

A 1818 a következő szolgáltatások ellátását biztosítja:

a) segítségnyújtás a rendszerbe való belépéshez;

b) technikai segítség az oldalon megjelenő szolgáltatások kapcsán;

c) ügyfelek támogatása az ASP rendszer használata során;

d) kapcsolattartás a központi szolgáltatóval, valamint az ügyféltámogatói feladatokat ellátó szervezetekkel;

e) intézhető ügyekkel kapcsolatos tájékoztatás;

f) SZEÜSZ-szel kapcsolatos panaszok, közérdekű bejelentések, észrevételek fogadása, kivizsgálása, továbbítása, megválaszolása.

 

Az önkormányzati adó és egyéb hivatali ügyekben természetesen továbbra is az önkormányzat az illetékes, és a saját ügyfélszolgálati csatornán keresztül biztosít támogatást.

Javasoljuk, hogy ügyeik intézéséhez használják az e-önkormányzatportál szolgáltatásait”

 

Alsóörsi Közös Önkormányzati Hivatal

Lovasi Kirendeltsége

8228 Lovas Fő utca 8.